7 december 2013

Kerstvoorbereidingen

Nu de sint het land weer uit is, mogen we ons dan eindelijk 'officieel' met de kerstvoorbereidingen bezighouden. De (foto)kerstkaarten zijn inmiddels besteld en de boom hebben we vandaag (al!!) gekocht. Niet dat we die gelijk gaan neerzetten, maar we wilden nog wel een beetje keus hebben (en we waren zeker niet de enigen....!!).

Afgelopen weken heb ik al ijverig kerstversieringen gehaakt: sterren, engeltjes en ballen (degenen die mij via FB volgen hebben ze al kunnen zien). Dit jaar wordt de kerstversiering hier in huis bruin/(crème)wit in combinatie met zilver en heb ik mijn 'haaksels' dan ook hierop afgestemd.

Of ik deze kerstballen in een schaal ga doen of dat ik ze toch in de boom ga hangen, weet ik nog niet. Ik wil er nog een paar gaan maken, dus misschien kan het dan wel allebei.

 
 
Ik heb inmiddels ook al flink wat sterren gemaakt, maar of ik er nu een slinger van ga maken of dat ik ze toch met een lusje in de boom hang, weet ik nog steeds niet. De beslissing valt misschien wel pas zodra we de boom gaan neerzetten (wat het uiteindelijk geworden is, zal ik t.z.t. wel laten zien).
 
 
 
En geen kerst zonder engeltjes natuurlijk. Deze krijgen in ieder geval wél een lusje om ze in de boom te kunnen hangen. En omdat ze bij velen zo in de smaak vallen én omdat ze eigenlijk ook vrij snel gemaakt zijn (ze zijn maar 5cm 'groot'), ga ik ze de komende weken ook hier en daar aan wat mensen cadeau doen.
 
 
Heerlijk, deze tijd voor kerst. Ik hoop dat jullie er net zo van (kunnen) genieten als ik.
 
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...