29 november 2014

Een eigenwijs hert

Overal waar ik kom, ben ik op zoek naar inspiratie of patroontjes. Zo ook vorige week toen we een dagje over de grens gingen winkelen. In een Duitse boekwinkel kon ik het niet laten even tussen de haakboeken te snuffelen. En zowaar, ik vond er een boek waar wel héél veel leuke patroontjes in stonden. Allemaal voor herfst en kerst. Helemaal wat ik zocht en ik ben er dan ook gelijk enthousiast in begonnen. Een paar kersthaaksels zijn inmiddels af (die komen in een volgend blogbericht), maar dit lieve hertje wilde ik jullie wel alvast laten zien.

 
In het boek stond hij (uiteraard?!) in het bruin afgebeeld, maar ik vind 'm in blauw leuker. Lekker anders; lekker eigenwijs!


Alleen die blik al (smelt....!).
 
 
Hij stond dan wel in een herfst- en kerstboek, maar van mij mag 'ie de rest van het jaar gewoon blijven staan.
 

 
Uit hetzelfde boek heb ik inmiddels ook een theelichthouder en een rendier gemaakt en momenteel ben ik bezig met een kerststal. Wordt de komende tijd dus zeker vervolgd...!
 
Fijn weekend!
 


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...