9 november 2014

Slingers voor Maximus

Een van de leuke dingen van mijn werk is, dat ik regelmatig vóórdat een baby wordt geboren zijn of haar naam al weet. Iets wat vaak alleen de ouders weten. Ik voel me dan toch wel een beetje bevoorrecht. Aan de andere kant is het wel zo, dat ik de ouders meestal niet ken en de kans dat ik de naam in hun omgeving verraad erg klein is. Maar leuk blijft het wel.
Zo ook bij Maximus. Hij moet nog geboren worden en zijn ouders zijn druk bezig zijn komst zo feestelijk mogelijk voor te bereiden. En bij een feestje horen natuurlijk slingers. De ouders van Maximus bestelden bij mij onderstaande slingers.
 

Een naamslinger maakt een geboortefeest natuurlijk wel heel erg persoonlijk. Je kunt 'm daarna natuurlijk in de babykamer ophangen en/of bij zijn komende verjaardagen.




Bij een geboorte horen natuurlijk ook kleertjes en dan vooral aan de waslijn (alhoewel tegenwoordig veel kleertjes niet verder dan de droger komen....!!)



Helemaal stoer voor een jongen is wel een vliegtuigslinger. De vliegtuigjes zijn ca. 23 cm groot en in 3D; de totale lengte van de slinger is 5 meter (ik kon 'm helaas niet mooi op de foto krijgen terwijl hij hangt).


Ik denk dat Maximus zich straks met deze slingers meer dan welkom zal voelen.
 
 
Fijne zondag!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...