15 maart 2015

Een echte held

Op de gehaakte letters voor meisjes moest natuurlijk ook een variant voor jongens volgen. 'Stoer' vond ik iets te voor de hand liggend maar zoonlief kwam op het idee van 'held'. Perfect idee waar ik gelijk mee aan de slag ben gegaan.


Ik had natuurlijk nog heel veel kleurtjes uit het pakket van ByClaire liggen en daaruit maakte ik dan een combinatie (al hakende heb ik de kleurtjes nog wel hier en daar wat gewijzigd).

 
Toen ben ik maar gewoon begonnen.
 
 
Uiteraard met de H.
 
 
 
 
 
En zo kwam het dan dat deze kale letters
 
 
veranderden in deze
 
 
De letters zijn via mijn webwinkel en hier te koop. Mocht je dus belangstelling hebben, stuur mij een mailtje. Een volgende set letters ligt alweer klaar....!!


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...