24 juni 2015

Nog meer kleedjes....!!

Toen ik begon met haken had ik niet gedacht dat ik ooit kleedjes zou gaan haken. Inmiddels haak ik ze heel erg graag en heb ik ontdekt dat ze voor heel veel meer dingen bruikbaar zijn dan alleen maar voor op tafel met een plantje erop.
Zo kocht ik pas bij de kringloop een mooie lampenkap die heel erg geschikt bleek voor een gehaakt kleedje.

 
 
Het kleedje op dit dienblad had ik al een keer laten zien, maar omdat hij zo mooi bij de lampenkap past, mocht 'ie van mij nog een keer getoond worden...!!


Op een kussen doet een kleedje het eigenlijk altijd wel leuk.


En dan zijn er natuurlijk nog heel veel mogelijkheden qua kleur en patroon. Ik zal ze daarom vast nog veel vaker gaan maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...