23 juni 2015

Wie durft?!

Geïnspireerd geraakt door de schommelstoelkussens van twee weken geleden, ben ik begonnen aan een gehaakte slinger. Ook in zwart/wit maar dan wel aangevuld met een mooi, fris roze. Terwijl ik er aan werkte heb ik nog lang getwijfeld of dit nou wel zo leuk zou worden als ik had gedacht (gehoopt!!). Toen de vlaggetjes af waren (in roze/zwart/grijs) heb ik spontaan besloten dat er, om er een fris geheel van te maken, hier toch echt wit bij moest. En ineens was alle twijfel weg.....!!


Zwart/wit associeer je toch al gauw met jongens en dat was met deze slinger nou net niet de bedoeling. Door het roze en de hartjes is het nu toch echt een meisjesslinger geworden.


De slinger is ruim anderhalve meter lang (165cm) en de vlaggetjes zijn 10 cm hoog.
 


 
En omdat ik van de schommelstoelkussens nog net een leuk stukje stof over had, heb ik hier gelijk een bijpassend kussentje van gemaakt.
 


En zo is het bij elkaar een leuke set geworden voor stoere meiden. Dus: wie durft?!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...