28 juni 2015

Zonnige sterren

Naarmate ik de kleurcombinatie geel/grijs/wit meer gebruik, ga ik 'm steeds mooier vinden. Toen ik een paar weken geleden een bolletje katoen tegenkwam waar deze 3 kleuren bij elkaar zaten, viel ik er dan ook als een blok voor....!!


Daar ik nog heel veel leuke ideeën voor slingers heb, besloot ik dit garen voor een ervan te gaan gebruiken. Het zomerse weer dat voor de komende tijd voorspeld is, speelt natuurlijk ook een beetje mee, want geel associeer je tenslotte met zon en.... met sterren!! Ik kon me er dus helemaal op uitleven.


En zo is 'ie dan uiteindelijk geworden: zonnig, stralend en toch ook een beetje stoer.

 
Leuk om in een kinder- of babykamer te hangen.
 
 
Een poos geleden haakte ik voor het eerst een slinger waarin ik blanke houten kralen verwerkte en die zijn eigenlijk bij (bijna) elke gehaakte slinger wel leuk. Bij deze kleurcombinatie doen ze het ook weer goed.
 


 
Ja, het is momenteel absoluut een van mijn favoriete kleurcombinaties.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...