10 juli 2015

Gelijke kappen

Lampenkappen blijken uitermate geschikt om op te leuken met een gehaakte applicatie. Dubbel leuk wordt het als je twee gelijke kappen hebt. Zo vond ik afgelopen weken twee keer een set lampenkappen. Twee totaal verschillende vormen en kleuren.

 
De eerste set is van een schattig klein formaat (11 cm hoog) en in een jeans grijs/blauwe kleur. Een lichtgrijze applicatie vond ik hier het mooist bij.
 
 
 
De tweede set die ik vond, is qua uitstraling totaal anders. Ze zijn vierkant en met 14 cm iets hoger dan de ronde kappen. De kleur is moeilijk te benoemen. Zelf vind ik het lichtgrijs/beige. Een taupe kleurige applicatie vond ik hier het mooist bij.

 
Dit keer heb ik voor een speels patroon gekozen; met een 3D effect.
 
 
 
De kappen doen het 'alleen' ook leuk, maar als set vind ik ze toch het leukst.
 
 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...