25 januari 2016

Knutselpakketjes

Nu mijn website (www.debesteblijmakers.nl) eindelijk online is, kan ik er ook alle andere ideeën die ik hiervoor had kwijt. Eén hiervan is het maken van knutselpakketjes. Ik ben begonnen met het uitwerken van de kasthanger met uil.



Je kunt bij mij nu een compleet pakket bestellen met:
- patroonblad
- beschrijving incl. foto's
- 4 stofjes
- bijpassend vilt
- satijnlint
 
Zelf heb je dan nog nodig:
- schaar
- naamachine
- spelden/naald/garen
- stopnaald
- textiel- of knutsellijm
- vulmateriaal

Op mijn website kun je kiezen uit setjes met verschillende stoffen in verschillende kleuren. Deze gaan de komende tijd nog uitgebreid worden, maar je kunt uiteraard ook zelf aangeven in welke kleurtjes je de stoffen wilt zodat ze ook altijd leuk passen in de kamer waar de kasthanger komt te hangen.

Maar het blijft uiteraard ook nog steeds mogelijk om de kasthanger kant-en-klaar te kopen.

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...