10 februari 2016

Mint

Mint! Dat is momenteel een kleur die helemaal in is. Had ik gisteren deze kleur nog voor een van de hartjeskussens gebruikt en onlangs voor gehaakte peertjes, nu was de uiltjes kasthanger aan de beurt.

 
Iedere keer als ik de kasthanger van andere stofjes maak, denk ik: dit is de allermooiste. En dat vind ik nu toch ook weer een beetje!!
 
 
Mint stofjes kon ik vinden in een miniruitje, ministipje en een sterretje. Lieve patroontjes, dus helemaal geschikt voor de kasthanger.
 
 
 
Omdat mint een nogal lichte kleur is, heb ik het gezichtje, de voetjes en vleugels met lichtgrijs hierop aangepast. En een hartje mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Het is toch wel heel duidelijk een kasthanger voor meisjes.
 
 
De kasthanger verhuist naar mijn webshop. Daar vind je overigens ook het patroon inclusief materiaal als knutselpakket, voor wie 'm zelf wil gaan maken.
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...