23 februari 2016

Baby vliegtuigjes

Hoewel ik ze al vaker voorbij zag komen, heb ik me er toch nog niet eerder aan gewaagd: wagen- of Maxi-Cosi spanners. Maar ja, als je een verzoek krijgt om er een te maken, dan kun je bijna niet weigeren (ik tenminste niet!). Dit zijn voor mij meestal dé ultieme gelegenheden om me in iets nieuws te verdiepen en te kijken naar de mogelijkheden.

 
Dé uitdaging zat 'm niet zozeer in de vliegtuigjes, dan wel in de bevestiging. Bij een kinderwagen kun je nog clips gebruiken, maar bij een Maxi-Cosi gaat dat wat lastiger. En dan gaat het hier ook nog eens om gebruiksgemak, veiligheid en uitvoering, want hij moet natuurlijk wel strak en op z'n plek blijven zitten. Was dus nog een hele opgave. Helemaal ook omdat ik geen Maxi-Cosi bij de hand heb...!!
 
 
Ik heb daarom gekozen voor een combinatie van elastisch koord, een houten kraal en een lus. Uiteraard zijn er qua uitvoering nog héél veel mogelijkheden. Deze is gemaakt zoals de klant 'm wilde. Andere kleurtjes, figuurtjes, met kralen o.i.d., is natuurlijk ook altijd mogelijk. En in de vorm van een wagenspanner ook.
 

Wie weet is dit wel hét begin van een geheel nieuw artikel in mijn webshop?!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...