5 februari 2016

Meisjessterren

Dat sommige dingen in een andere uitvoering net zo leuk of soms zelfs leuker kunnen zijn, weet niet alleen ik, maar ook mijn klanten. Vorige week kreeg ik de vraag of ik het kussen met ster (die ik eerder voor een schommelstoelkussen heb gebruikt) ook in het roze en taupe kon maken en dan vierkant in plaats van rechthoekig. Túúrlijk kan dat....!! Kijk maar:


Wafelstof is op dit moment helemaal hip. En gelukkig is het in steeds meer kleuren verkrijgbaar.

 
 
Dezelfde klant had ook nog een vraagje over een gehaakte slinger. Ik maak deze meestal 1,5m lang (is wel een beetje het maximum voor een gehaakte slinger, daar garen een stuk zwaarder is dan stof), maar de vraag nu was of ik 'm ook 1m kon maken. En dan ook met roze en taupe en sterren! Túúrlijk kan dat...!! Kijk maar:
 
 
 
Hoewel de kussens en de slinger niet in dezelfde kamer komen, passen ze toch wel leuk bij elkaar.
 
 
Het mooie van wafelstof is, dat het qua effect erg op gehaakt lijkt.
 
 
Een lieve maar toch ook wel een beetje stoere combinatie en volgens mij hoef je alleen maar de kleuren ietwat te wijzigen en het kan zo in een jongenskamer!
 
 
Op naar de volgende opdracht...!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...