22 mei 2016

Meer dan Lief

Wie het merk Lief kent, herkent waarschijnlijk wel de kleurtjes van deze gehaakte kussentjes. Zo kreeg ik onlangs een bestelling voor twee kussentjes die bij deze serie moesten passen. Voor een meisjeskamer dus.

 
De kussentjes bestaan elk uit negen gehaakte hartjes in verschillende roze tinten, blauw en wit.
 
 
Eenmaal aan elkaar gehaakt heb ik ze afgewerkt met een schulprandje.
 
 
Uiteraard heb ik de aan de achterkant van de kussentjes ook aandacht besteed. Hiervoor heb ik geruite stofjes gebruikt in de kleurtjes van de hartjes.
 
 
En hoewel allebei heel verschillend, vormen ze toch een eenheid.
 
 
Lief! Zelfs íets meer dan Lief.
 
Ingrid

2 opmerkingen:

  1. wauw super mooi verkoop je ze ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Romina,

      Jazeker, ze zijn te koop. Ik had ze weliswaar in opdracht gemaakt, maar toen de kussens eenmaal af waren, liet de klant helaas verstek gaan. Ik vond ze echter té mooi om ze niet alsnog via mijn website te koop aan te bieden.
      Voor meer info zie: http://www.debesteblijmakers.nl/winkel/lief/hartjes/hartjeskussens-lief/ (prijs is voor de set).

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...