7 juni 2016

Dat zit mooi

In de rechter kolom van dit blog zie je een overzicht van de meest gelezen berichten van de afgelopen week. Nu valt het me al een poos op dat het bericht (van inmiddels 2,5 jaar geleden!!) over de schommelstoelkussens er nog steeds tussen staat. Daar ik ook bijna wekelijks bestellingen voor schommelstoelkussens krijg, dacht ik dat het misschien wel leuk is om wat recentere foto's te plaatsen.

De meeste kussens maak ik nog steeds voor babykamers en dan is het natuurlijk wel leuk als een kussen hier mooi bij past. Hoewel het voor de meeste klanten een drukke tijd is, zo rond een bevalling, ontvang ik heel soms een foto van de stoel mét het door mij gemaakte kussen.


Wafelstof is sinds een poos echt een trend. Heel veel baby (kamer) accessoires worden van deze stof gemaakt en dan vinden klanten het ook leuk om het kussen hierbij passend te hebben. Gelukkig is deze stof in steeds meer kleuren verkrijgbaar waardoor dat dan meestal ook wel lukt. Deze klant had al een hoes voor het commodekussen en het schommelstoelkussen paste er dus perfect bij.


Sommige klanten willen ook nog applicaties en/of een lendenkussen voor extra comfort. Ook dat behoort tot de mogelijkheden.

 
 
 
Mint is een kleur waar de laatste tijd heel veel vraag naar is. Zowel voor accessoires als voor schommelstoelkussens.
 
 
En dan zijn er (gelukkig!!) ook altijd nog klanten die niet met alle trends meegaan en gewoon iets kiezen wat ze zelf leuk vinden. Ook voor hen zijn er meer dan genoeg mogelijkheden. Alle combinaties zijn bespreekbaar, zoals bijvoorbeeld twee verschillende kussens.
  
 

Een taupe stofje met roosjes en een vierkant kussentje: ook dat kan.

 
Of een traditioneel boerenbont met een pluche kussen?
Ook leuk (alleen jammer dat pluche niet echt fijn te verwerken is...!)
 
 
Zomaar wat kussens van de afgelopen maanden om een indruk te geven van wat er allemaal mogelijk is. Ik probeer altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen en ideeën van klanten, zodat het kussen altijd zowel bij de stoel als bij het kamertje past. Omdat ik per klant de stof inkoop, heeft iedere klant meestal meer dan genoeg keus. Om te zorgen dat de kussens ook goed passen, heb ik (niet al te ingewikkelde) meetinstructies gemaakt, waar de klant mee aan de slag kan.
 
Ik zie het dus altijd wel zitten...!!
 

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...