2 juni 2016

Babykamersetje

Dat ik fan ben van mijn eigen klantjes, roep ik regelmatig. Ze komen met zulke leuke ideeën en/of combinaties, waar ik me dan heerlijk op kan uitleven. Zo zag vorige week een klant (ietwat last minute daar de baby aanstaande en inmiddels zelfs al geboren is) op mijn site een slinger, een dromenvanger en een kussen. Of ik hier, in andere kleurtjes dan afgebeeld, een mooi setje van kon maken. Túúrlijk kon ik dat. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

 
Ik begon met de dromenvanger. Mét een uiltje. Naar eigen ontwerp, zoals ik 'm al een keer eerder heb gemaakt. Alleen dit keer in door de klant uitgekozen kleurtjes en met een gehaakte ster in plaats van een hartje.
 




Hierbij passend heb ik een slinger gemaakt. Van 1 meter lang. Altijd leuk boven een ledikantje of commode. Uiteraard in dezelfde kleurtjes als de dromenvanger.


En hierbij passend een hartje kussen van off-white wafelstof.


En hiermee was de hele set compleet.


Hoe leuk is het om je dochter hiermee welkom te heten?!
 
Ingrid


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje. Goed dat jouw fans goed naar jouw werk kijken en dan zelf komen met nieuwe ideeën en vragen. Zo hoed jij je niet te vervelen en kom je steeds weer met mooie dingen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret. Ik vind het erg leuk dat klanten mijn met hun eigen ideeën combineren! Dit vind ik heel erg prettig en inspirerend werken.

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen
  2. Oh, ik ben vooral fan van die gehaakte slinger, zo moooooi!
    Heb eens rondgekeken bij jou en ben meteen 'fan' geworden :-)
    Fijne zondag,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sigrid, voor je complimenten en je enthousiasme. Is natuurlijk altijd leuk om te horen!!
      Jij ook een fijne zondag!

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...