21 juni 2016

Begin van de zomer

Hoewel het weer en de kalender op dit moment niet overeenkomen, is het sinds vandaag toch echt zomer. Met een optimistische blik ben ik dan ook enthousiast aan een zomerse slinger begonnen, in frisse kleuren. Leuk voor in een babykamer.


Daar ik voor deze slinger een gemêleerd garen heb gebruikt, kreeg het vanzelf een speels effect. Tussen de vlaggetjes heb ik witte houten kralen verwerkt, wat de kleurtjes van de slinger nog eens versterkt.


De slinger is 1 meter lang. Leuk dus voor boven een commode, wiegje/ledikantje, box of speeltafeltje of voor een raam(pje).


En nu de zomer nog....!!
 
Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Mooi detail, die kralen! En leuk garen ook! Echt een fijne slinger..
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk graag met combinaties van verschillende materialen en houten kralen zijn altijd leuk. Het garen was eigenlijk een ‘testje’, maar bevalt mij prima.
      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...