5 juli 2016

Babygroen

Het mooie van in opdracht werken is, dat een klant altijd zelf mee kan bepalen wat ze wil en in welke kleuren. Zo heb ik de afgelopen week aan een heel leuk babysetje gewerkt met ietwat andere materialen en combinaties dan tot nog toe.

Ik begon aan een bijtring. Daar heel veel andere webshops ze al in hun assortiment hebben, heb ik me hier nog niet aan gewaagd, maar als ik er een bestelling voor krijg, maak ik 'm uiteraard graag.
En in z'n soort is 'ie dan toch weer heel anders dan bij collega webshops, want de klant wilde 'mijn' vliegtuigje erop.

 
Een vliegtuigjesmobile mocht echter ook niet ontbreken. De klant wilde alleen wel een boxmobile met een muziekdoosje. Ook dat is uiteraard mogelijk.
 
 
Ook hier zijn wat nieuwe elementen aan toegevoegd: een wolkje en zowel houten als gehaakte kralen.



En hierbij passend een wagenspanner. Mét ook weer vliegtuigjes.
 
 
 
En tenslotte dan een speenkoord. Ook dit is een artikel dat ik zelf niet in mijn assortiment heb omdat deze op internet al heel veel aangeboden wordt, maar wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik 'm niet maak als een klant 'm graag wil hebben.
 
 
 
En hiermee is deze mooie set dan compleet.
 
Ingrid
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...