22 juli 2016

Parade peertjes

Peertjes!! Heerlijk...!! En het mooie is: het is het hele jaar hét seizoen en het maakt niet eens uit in welke kleur. Ik heb het dan natuurlijk wel over de gehaakte versie.

Deze week heb ik ze op bestelling in zwart, wit en mint mogen maken. Kleuren die op dit moment helemaal hip zijn. Het mooie van deze kleurcombinatie is, dat ze zowel geschikt is voor jongens als voor meisjes. Zeker als het om een babykamer gaat.

De gehaakte peertjes heb ik dan in een mobile verwerkt.

 
De drie kleurtjes heb ik mooi verdeeld over de mobile.
 

 
De ring heb ik afgewerkt met vlaggetjes in de drie kleurtjes, wat een mooi speels effect aan de mobile geeft.
 
 
En zo dartelen deze parade peertjes vrolijk in het rond...!!
 
Ingrid

 


4 opmerkingen:

  1. Mooie mobiel met leuke peertjes.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe kleurencombinatie en schattige peren!
    Prachtig om te zien...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sigrid! Ik vind het zelf ook een té gekke combinatie geworden.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...