13 juli 2016

Vakantielijstjes

Speciaal voor de vakantietijd heb ik een serie lijstjes met gehaakte vliegtuigjes gemaakt. Leuk om cadeau te geven óf te krijgen. Bij een geboorte of babyshower. Lief, maar toch ook een beetje stoer. In mijn vorige bericht heb ik er al een laten zien, nu dan de andere twee.

Dit keer heb ik me ook eens gewaagd aan een ander patroon voor een vliegtuig. Deze is ietsjes groter, dus de lijst ook. Vierkant past er perfect bij.


Voor de ondergrond heb ik ook weer een sterretjesstof gebruikt: babyblauw dit keer.

 
Ik heb me ook eens gewaagd aan een zwart/witte combinatie. Lekker stoer, dus voor wie durft?!
 
 
 
En dan het lijstje dat ik vorige keer al heb laten zien: het lichtblauwe vliegtuigje op de grijze sterretjes.
 
 
Alle drie de lijstjes zijn verschillend. Ze zijn los van elkaar leuk, maar samen vormen ze ook een mooi geheel.
 
 
Ik blijf het mooi vinden om verschillende materialen met elkaar te combineren. Het effect is gewoon té leuk en de mogelijkheden zijn gewoon ein-de-loos....!!

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...