16 juli 2017

Van sterretjes en pijltjes

Het allerleukste van mijn werk blijft toch wel het maken van setjes. Het mixen van stofjes en kleurtjes net zolang totdat er een mooi geheel is ontstaan. Uiteraard op wens én in samenwerking met de klant, dat dan wel. Het moet tenslotte straks mooi in de (meestal) babykamer passen.


Het leuk is, dat hierdoor vaak ook nieuwe artikelen ontstaan, zoals dit keer leuke opbergmandjes. De klant had hiervoor een sterretjesstof en een zwart/witte pijltjesstof uitgezocht.
De pijltjesstof moest ook verwerkt worden op de taupe schommelstoelkussens en van de sterretjesstof heb ik dan een bijpassend lendenkussen gemaakt.



Verder bestelde de klant ook nog een letterkussen (zou de naam van de baby met een N beginnen...?!) én een kasthanger met houten kralen.


 
Het leuke van zo een set is, dat er hier maar wel 1 van bestaat, waarmee de klant natuurlijk wel iets unieks heeft.
 
 
En ik?! Ik heb gelijk weer een nieuw product aan mijn assortiment toegevoegd: het luier- of opbergmandje. Hierover in mijn volgende bericht meer.
 
Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...