21 oktober 2013

Allemaal sterren

Ik vind het altijd leuk om een thema en/of kleuren voor verschillende ontwerpen te gebruiken. Vorige week heb ik de speelgoedkist en kruk gedaan, een poos daarvoor de XL letterbak en vandaag heb ik dan hierbij passend een sterrenmobile gemaakt. Ook deze is niet nieuw in mijn assortiment. Ik had 'm alleen nog niet in deze kleuren gemaakt. Tot vandaag dan...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En zo ziet de complete set eruit!
 
 
 
 
Ik ben helemaal tevreden met het resultaat en wat mij betreft is de set voorlopig dan ook compleet. Alle ontwerpen kunnen los van elkaar gekocht worden, maar als iemand de complete set wil kopen, is dit uiteraard (nog) mogelijk.
 
 
 
 
Ik ga de komende dagen nog even heerlijk van het weekje herfstvakantie én het mooie weer genieten en wie weet tot wat mij dat dan weer inspireert.
 
 
Een gezellige (herfstvakantie)week toegewenst!!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...