15 oktober 2013

Wit met... beige!

Zoals ik gisteren al meldde, zouden mijn volgende ontwerpen weer voor jongens zijn. Nu is het niet iets spectaculair nieuws geworden, want zowel krukjes als speelgoedkisten met sterren heb ik al vaker gedaan, alleen nog niet in combinatie met beige. De afgelopen weken heb ik bij de kringloop zowel een krukje als een speelgoedkist gevonden en die kon ik dus mooi hiervoor gebruiken.


 
 
Ik heb het vertrouwde concept gebruikt:
een ster op de zitting en 2 visjes van stof aan een van de pootjes.
 
 
 
Ook de speelgoedkist heb ik volgens het bekende concept gedaan:
op de voor- en achterkant een grote ster.
De binnenkant van de handgreepjes heb ik ook beige geverfd.
 
 
 
En zo is het bij elkaar een leuk setje geworden.
 
 
 
En de XL letterbak die ik onlangs heb gemaakt past hier ook leuk bij.
 
 
 
Ik heb beige altijd een wat saaie kleur gevonden, maar ik vind 'm toch wel erg leuk en makkelijk met andere kleuren te combineren. Je zult 'm daarom vast nog wel een keer op dit blog tegenkomen.
 
 
Groetjes,
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...