12 oktober 2013

Tafeltje in de aanbieding

Toen ik dit tafeltje op Marktplaats tegenkwam was ik er gelijk helemaal verliefd op (ondanks het feit dat 'ie toen nog donkerbruin was). Helemaal blij was ik, toen bleek dat ik 'm een paar straten verderop kon ophalen.
Ik fantaseerde er al over hoe 'ie er uit zou komen te zien als ik 'm eenmaal geverfd had en waar ik 'm dan neer zou gaan zetten en welke spulletjes ik er op zou gaan zetten.


 (verkocht)
 
Het pakte helaas helemaal anders uit. Toen het tafeltje in de grondverf stond, zette ik 'm even op de plek die ik in gedachte had. Jammer genoeg bleek het daarvoor (veel) te groot. Geen probleem: ik zou er vast een andere leuke plek voor vinden. Maar waar ik ook probeerde, hij paste nergens.
 
 
 
 
Vol goede moed ben ik 'm toch maar in onze 'huiskleur' (RAL9001) gaan verven, in de hoop dat ik er toch nog een geschikt plekje voor zou vinden.
 
 
 
 
Hij is nu af, maar het geschikte plekje heb ik helaas niet gevonden, dus heb ik besloten 'm te verkopen. Misschien dat een van jullie hier belangstelling (en wél een passend plekje) voor heeft? Laat het me even weten.
 
 
 
traditiegetrouw nog even een foto
van het tafeltje zoals ik 'm gekocht heb

 
 
Ik ben ondertussen alweer begonnen met het verven van wat leuke spulletjes voor mijn webwinkel. Foto's hiervan zien jullie de komende week.
 
 
Fijn weekend nog!!
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...