15 november 2013

Bankje voor Milen

Speelgoedbankjes blijven leuk én vooral ook handig. Maar ze mogen (moeten!) er natuurlijk wel leuk uitzien. Zo ook het bankje voor de bijna jarige Milen.

Toen ik 'm kocht had hij nog de kleur van blank gebeitst hout, dus moest 'ie natuurlijk eerst geverfd worden. Het leuke werk (vind ik) is het maken van de bekleding. De klant heeft gekozen voor twee verschillende stofjes met roosjes.


 
Het zitkussen kun je dus met de roze óf met de witte kant naar boven neerleggen. De kussentjes bovenop heb ik zo gemaakt, dat je wel allebei de kleuren ziet, maar met aan de ene kant meer roze en aan de andere kant meer wit. Als je goed kijkt zie je de verschillende mogelijkheden op de foto's.
 
  
Aan de zijkant hangen opbergzakken. Altijd handig voor kleine spulletjes, zoals boekjes, potloodjes of wat kleine meisjes al zo meer bewaren....!!!
Ook deze zijn met de twee stofjes gemaakt, zodat je kunt kiezen hoe je ze ophangt.


 
Tot slot heb ik Milen d'r naam op het bankje geplakt. Die heb ik gemaakt van houten letters waar ik het roze stofje op heb geplakt.
 

Het leuke van speelgoedbankjes is, dat je er niet alleen spulletjes in kunt doen, maar dat ze op veel plekken gewoon handig zijn: in de kinder- of huiskamer, maar evt. ook in de hal voor het aantrekken van schoenen of het opbergen van handschoenen, mutsen, sjaals en dergelijke.
Milen zal er dan vast ook veel plezier van hebben.


Wens ik jullie een gezellig weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...