17 november 2013

Een nieuwe voorraad

Zoals ik al eerder meldde, zijn alle vorige bekers inclusief warmers verkocht. Tijd dus voor een nieuwe voorraad. Ik ben de afgelopen weken op zoek gegaan naar mooie nieuwe bekers en heb hier weer hele andere kleurcombinaties voor gemaakt dan de vorige keer.


Deze roze is absoluut mijn favoriet.



Voor wie wel van roze houdt, maar niet van pastel.



Of wat denk je van paars?!



Turquoise!!



En blauw met grijs (of grijs met blauw)!!!
 
 
 
 
 
En uiteraard gaat de opbrengst hiervoor ook weer naar het kindertehuis in Kenia (zie Maisha). Mijn voorraad bekers is even op. Ik heb pas wel theeglazen gekocht. Eens kijken of hier ook leuke warmers voor te maken zijn. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan zie je ze vast een keer hier verschijnen.
 
 
Wens ik jullie nog een gezellige zondag.
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...