10 maart 2014

Zonnig zondagmiddagprojectje

Het weer van afgelopen weekend was zó uitnodigend, je móest wel naar buiten en wat was dat genieten. Op zaterdag de tuin een beetje op orde gebracht en op zondag er dan heerlijk in gezeten. Uiteraard wel mét een haakwerkje erbij. Dubbel genieten dus.

De afgelopen weken heb ik veel gehaakt en minstens zo vaak naar mijn haaknaald gezocht. Iedere keer weer verdween de naald tussen mijn bollen wol. Hoogste tijd dus voor een mapje waar ik mijn haaknaalden netjes in op kan bergen. En niets is zo inspirerend als een zonnetje; het mapje ontstond bijna vanzelf...!



Ik heb inmiddels een grote voorraad katoenen bolletjes, dus altijd genoeg om een leuke combinatie van kleurtjes te maken en er dan ook gelijk mee aan de slag te kunnen gaan.


Een bloemetje mocht natuurlijk ook niet ontbreken en in mijn knopendoos vond ik nog een knoopje dat er perfect bij paste.




Zo, ik kan nu weer verder aan mijn paashaakproject (psst... onderaan de foto zie je er al een beetje van) zonder dat ik eerst mijn hele haaktas overhoop hoef te halen om een haaknaald te vinden.


Geniet van deze heerlijke dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...