10 september 2015

Een pareltje

Hoe leuk is het om iets nét anders te doen dan 'altijd' ?! Ik heb inmiddels heel wat slingers gemaakt (zowel gehaakt als van stof), maar ik vind het altijd weer een uitdaging om hier een andere draai aan te geven. Zo ook met de vlaggetjesslinger. Het 'gewone' patroontje had ik al (te) vaak gebruikt, dus werd het hoogste tijd voor iets anders, want er is altijd veel meer mogelijk....!!


Het zijn weliswaar toch driehoekjes gebleven, maar dan in een ander patroontje. Dit keer ook per vlaggetje een andere kleur randje in plaats van allemaal dezelfde afwerking. Is toch nét weer anders.
 
 
En gebruikte ik bij vorige slingers nog wel eens stoere blankhouten kralen, dit keer werden het roze en witte parelmoer kralen, waarmee de slinger een lieve uitstraling moest krijgen! Helaas moest ik ze in verband met de kleine opening iets anders verwerken dan de houten kralen, maar het effect is er toch niet minder om, vind ik.
 
 
 
 
Alles bij elkaar vind ik het een pareltje geworden...!!
 
 
Meestal leuk en vaak verrassend om van vaste patronen
af te wijken (en dat zowel letterlijk als figuurlijk!!).
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...