21 maart 2016

Fleur

Hoewel de winter dit jaar niet echt winters aanvoelde, kun je je toch wel oprecht verheugen op de lente (ik in ieder geval wel!). En bij lente horen nu eenmaal bloemen. Echte of gehaakte, dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Ze hebben zo allebei hun charme, maar ik ging nu toch even voor de gehaakte versie.


Net als bij de afgelopen ontwerpen, heb ik ook dit keer weer voor pastel gekozen. Dit keer heb ik me alleen wel beperkt tot drie kleuren: roze, wit en beige. Een beetje stoer, maar toch wel heel erg lief. En fleurig! Een heerlijk lenteachtige slinger dus.



Het patroontje is vrij eenvoudig, maar door met de kleurtjes te spelen, ontstond er toch een heel speels effect.
 

 
En wat een lief resultaat.
 

Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...