11 januari 2019

Winterslaap

Hoewel in dit deel van Europa de winter nog ver te zoeken is, nodigt het toch wel uit tot wat gezellige ontwerpen. Zoals een slaapzak. Een slaapzak voor een teddybeer (z'n winterslaap). Of gewoon voor de berenpapa of -mama om er mee te spelen?! Eigenlijk maakt dat niet uit natuurlijk.


Omdat ik de slaapzak een stoere uitstraling wilde geven, heb ik gekozen voor donkerblauw als hoofdkleur en deze met grijs, beige en wit gecombineerd.


Het patroon heb ik ook eenvoudig gehouden: een streepje in de zgn. v-stitch.

 
Voorlopig is beer Bas (dé beer van zoonlief die na ruim 20 jaar nog steeds op zijn kamer mag...) helemaal blij met de slaapzak ook al mocht hij er 'alleen maar' mee op de foto, want de slaapzak zelf zal via mijn webwinkel te koop zijn.
 
 
Uiteraard is de slaapzak ook geschikt voor poppen. Misschien dat ik er ook nog een poppenvariant (oftewel: voor meisjes) van ga maken. Maar nu eerst verder met een C2C slinger.....!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...