31 januari 2019

Stap voor stap

Soms hoef ik maar ergens een glimp van op te vangen of ik krijg er gelijk inspiratie voor. Zo ook met het haakpatroon van een voetafdruk of eigenlijk, een pootafdruk. Het was té schattig om hier niets mee te doen en aangezien ik een fan ben van slingers, en dan het liefst niet de standaard vlaggetjes, zag ik dan ook gelijk mogelijkheden.



Hoewel ik inmiddels ook ideeën heb voor een lieve variant, associeerde ik de pootafdrukken in eerste instantie toch met stoer, dus voor vnl. jongens.


Met stoere kleurtjes oogt de slinger gelijk ook stoer en ergens toch ook wel lief. Heel geschikt dus om zowel in een stoere jongenskamer als in een vrolijke babykamer op te hangen.


Een slinger die makkelijk meegroeit en daarom dan ook niet aan een bepaalde leeftijd is gebonden. Kijk, daar houd ik nou van.


Zoals gezegd, er komt een meisjes variant aan, maar eerst nog een nieuw corner-to-corner projectje (en nee: geen slinger...!) afronden.
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...