27 januari 2019

Een krat om in te dromen

Zoals jullie inmiddels weten haal ik overal en nergens mijn inspiratie vandaan. Heel veel ideeën komen 'aanwaaien' en sommige ideeën vind ik doordat ik iets bruikbaars tegenkom en dat in de ruimste zin van het woord. Zo zag ik pas een foto van een boodschappenkratje (opvouwkratje) waarvan een poppenbedje was gemaakt. Een heel erg origineel idee, vond ik. En laat het toeval zijn of niet: bij de Hema verkopen ze momenteel kratjes. Geen boodschappenkratjes, maar zó leuk en zó geschikt om hiervan een poppenbedje te maken, dat ik ze gelijk maar even in alle beschikbare kleurtjes heb besteld. Gisteren kwamen ze binnen en vandaag ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan.


Voor het grijze kratje had ik meteen al inspiratie. Zonder in mijn lapjesvoorraad te hoeven kijken, zag ik deze combinatie al voor me.

 
Dat maakte het eraan beginnen natuurlijk wel heel erg makkelijk. Het leuke lamastofje gecombineerd met de andere grijze stofjes, gaf een mooi geheel. Lellabella (wie kent haar nog, deze door mij gehaakte pop?) mocht even proefliggen en gelijk ook maar als fotomodel fungeren.
 
 
 
De kratjes zijn in vier kleuren leverbaar. Voor de andere kratjes volgen dus ook nog leuke setjes.
 
 
Wordt vervolgd!!
 
Ingrid





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...