11 februari 2019

Pastel pasjes

Kort geleden maakte ik een slinger met pootafdrukken. Door het gebruik van stoere kleuren, was deze slinger duidelijk meer geschikt voor stoere jongens. Logisch dat ik nu ook een variant hierop heb gemaakt met lieve pastel kleurtjes en daarmee heel geschikt voor een lieve baby- of kinderkamer.


Het is een mix geworden van diverse tinten lichtgroen en zachtroze; dit in combinatie met verschillende tinten wit, zodat het ook een speels effect krijgt. Iets waar ik zelf altijd erg van houd.

 
Wat wel hetzelfde is gebleven is het aantal pootafdrukken en daarmee ook de lengte van de slinger. Met ca. 110cm kan de slinger leuk aan de muur boven een ledikantje of commode hangen, maar op of voor een (klein) raam kan natuurlijk ook.
 
 

Inmiddels is het idee ontstaan om van de pootafdruk ook kussens te gaan maken. Daar ik hier geen patroon van heb, zal ik me binnenkort hier aan gaan wijden. Eens kijken of dit leuk gaat worden. Zo ja, dan zal ik het jullie hier uiteraard laten zien.

Ingrid

1 opmerking:

  1. Die Pastelfarben sehen echt super gut aus finde ich.Eine super schöne Girlande die du da gemacht hast.Wie läuft es mit Buch drucken und binden ? Ganz liebe Grüße Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...