21 februari 2019

Ingrids Blijmakers

Hoewel ik al heel lang aan dit blog ook een Facebook pagina heb gekoppeld, merk ik toch dat je daar dingen daar met een ander doel plaatst dan bijvoorbeeld op Instagram. Daarom zat ik al een poos eraan te denken om hiernaast een Instagram account aan te maken. Afgelopen weekend heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt. Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten dat de naam Ingedingen al vergeven was, dus moest ik helaas wel uitwijken naar een andere naam. En dat viel niet mee. Uiteindelijk is het Ingrids Blijmakers geworden. Toch een beetje een link naar mijn webshop, DeBesteBlijmakers, maar door de toevoeging van mijn naam wel duidelijk dat het hier om een persoonlijk account gaat.

 
Het is wel de bedoeling dat dit een heel ander karakter krijgt dan mijn commerciële account. Ik wil nl. niets verkopen, alleen maar dingen delen. Alledaagse dingen, de dingen waar ik mee bezig ben of die mij bezighouden, al dan niet ter inspiratie voor degenen die dit lezen. Zo zit er achter iedere foto een verhaal. Zoals bijvoorbeeld bij mijn trouwjurk. Welk verhaal gaat er schuil achter deze foto?
 


Of wat zou het verhaal achter deze teddyberen zijn?
 
 
Vorige week ben ik een nieuw haakproject gestart. Voor in huis. Rara, wat wordt dit?
 
 
Deze initialen zijn van mijn moeder. Waar staan ze op en waarom wilde ik dat delen?
 

Misschien heb ik je nu nieuwsgierig gemaakt?! Kijk dan even op instagram.com/ingrids_blijmakers en je vindt de antwoorden op bovenstaande vragen. Ik verheug me er in ieder geval al op jullie daar te ontmoeten.

O ja, natuurlijk blijft dit blog gewoon bestaan. Of de bijbehorende Facebook pagina blijft bestaan, daar ben ik nog niet over uit. Mocht dat wijzigen, dan laat ik dat uiteraard hier weten.

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...