8 januari 2015

J&L

Het is alweer een paar weken geleden dat ik aan een opdracht heb gewerkt voor twee jongetjes: Jace en Lev. Daar Lev toen nog geboren moest worden, heb ik nog even gewacht met het schrijven van dit bericht. Maar nu is het zover: de foto's mogen gepubliceerd.


 
Het leuke van dit soort opdrachten is, dat de klant aangeeft welke kleuren en stofjes ze wil hebben en dat ik er dan zelf een mooi geheel van mag maken. Ook de lengte van de slinger mag een klant uiteraard zelf bepalen.
 
 
 
En passend bij de slingers dan ieder z'n eigen kussen.
 


Doordat ik de letters zelf van stof maak, passen ze qua kleur altijd mooi bij de andere stofjes.


Het is wel altijd even een gepuzzel voordat de stofjes goed verdeeld zijn, maar uiteindelijk wordt het dan toch een geheel. En als de klant er dan helemaal blij mee is, dan ben ik dat ook.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...