18 januari 2015

Winter outfits

Volgens de kalender is het al een paar weken winter, dus werd het nu toch echt tijd voor passende outfits voor Lellabella en Giovanni. Daar dit hun eerste winter is, moest ik nieuwe setjes gaan maken.


Ik ben begonnen met de kleren voor Giovanni: een stoere (spijker)broek met een bijpassende trui. De trui heb ik in een blauw gemêleerd katoen gehaakt, wat een extra stoere uitstraling geeft.


Voor Lellabella heb ik voor lieve, zachte kleuren gekozen. De laarsjes en de tas had ze nog. Het haarbandje is wel nieuw, in dezelfde kleur als haar rokje.


Het truitje is van een zacht garen gemaakt. Helaas is dit garen niet geschikt om mee te haken, dus dit heb ik dan gebreid. Het resultaat is er echter niet minder om.


Deze twee zijn er klaar voor, dus laat die winter nu maar komen.


Voor mezelf ben ik ook maar weer eens in de breipen geklommen. Mocht die winter dan toch nog komen, wil ik er met een nieuwe sjaal in ieder geval op voorbereid zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...