17 januari 2015

Een knuffellamp

Vorige week maakte ik voor jongens een knuffelauto, deze week een knuffellamp voor meisjes .


Als je eenmaal begint met figuurkussens, lijkt het wel of de mogelijkheden ineens eindeloos zijn. In vormen, maar vooral in combinaties van stofjes en kleuren. Voor deze lamp heb ik grijs (stoer) gecombineerd met fuchsia (lief). Ik vond dat de kap wel dé blikvanger moest worden en de hartjesstof was hier perfect voor.


Ik heb deze lamp gemaakt zoals ik ook de sterren en letters heb gemaakt (en voor jongens dan ook nog de raket en auto).



De lamp is 38 cm hoog en via mijn webwinkel verkrijgbaar. Ik kan 'm, indien gewenst, ook in andere kleuren maken.

 
Eens kijken welke vormen/figuren ook nog leuk (én goed uitvoerbaar) zouden kunnen zijn.
Suggesties zijn uiteraard welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...