11 januari 2015

Toet Toet...!!

Een poos geleden kocht ik een mooie stof met autootjes er op en sindsdien ben ik op zoek naar een bestemming hiervoor. Totdat ik ineens zag dat de stof zelf met dé oplossing kwam: een auto. Nu nog tijd én gelegenheid om hieraan te beginnen. De eerste bestellingen voor dit jaar waren al de deur uit en de storm van gisteren hield mij toch wel een beetje noodgedwongen binnen, dus kon ik eindelijk aan het autokussen beginnen.


Daar ik niet zo goed in tekenen ben, was het nog een hele klus om de auto 'vorm' te geven.


Voor de ramen en de wielen heb ik vilt gebruikt. Dit rafelt niet en geeft tevens iets zachts. Het kussen is 42cm lang en kan leuk op een kast, plankje, vensterbank of op een bed. Maar er kan natuurlijk ook mee gespeeld worden.
 
 
De werkwijze van de auto is hetzelfde als die van de letterkussens, de sterren en de raketten.
 
 
 
 

 
En zoals met echte auto's, is ook dit model in diverse kleuren leverbaar. Deze 'parkeer' ik voorlopig in mijn webwinkel in afwachting van zijn nieuwe eigenaar.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...