18 november 2015

Nog meer strikjes

Pas had ik ze al in zilver en zwart gemaakt, dit keer dan in een mooi blauw: gehaakte strikjes voor haaraccessoires.

Het mooie ervan is dat zowel het garen als de haarband (van verschillende leveranciers!) in blauw leverbaar waren en dat het blauw, hoewel iets verschillend van tint, heel mooi bij elkaar past.


De knipjes waren niet in lichtblauw leverbaar, dus heb ik hiervoor de zilveren gebruikt. Eigenlijk wel prima zo, want het heeft juist hierdoor een extra feestelijke uitstraling gekregen.


Voor het elastiekje heb ik een eenvoudige witte genomen. Veel keuze in gekleurde elastiekjes had ik ook niet echt, maar gelukkig is het blauw met veel te combineren.


En zo is het bij elkaar een lief maar toch feestelijk setje geworden.


Deze hele set -alle drie de kleurtjes- is door de Sint besteld en hier gaan een paar meiden helemaal blij mee gemaakt worden...!!


Mocht de Sint er nog meer willen bestellen, dan weet hij mij te vinden. Misschien dat hij het gelijk ook even aan de Kerstman door kan geven?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...