7 november 2015

Sterrenhemel

Ik heb al vaker gemerkt dat klanten leuke ideeën hebben en ik vind het altijd weer een uitdaging om deze uit te werken. Zo ook met deze sterrenmobile. Nu kwam dit voorstel wel naar aanleiding van de eerder door mij gemaakte hartjesmobile, maar toch....!!


Het is een mix van grote en kleine sterren geworden in lichtblauw, wit en een (gemêleerd) grijs.


Ik heb deze drie kleuren (of eigenlijk 4 als je het gemêleerd én effen grijs meetelt) in alles gemixt: in de grote sterren, in de kleine sterren maar ook in de draadjes waaraan de sterren hangen. Het krijgt hierdoor een speels effect.


 
 
Voor de ophanging heb ik ook dit keer een metalen ring van 20cm doorsnee gebruikt en hier een sierrandje om gehaakt. Hiervoor neem ik iedere keer weer een ander patroon; een beetje afhankelijk van de kleuren en of het voor een jongen of meisje is. Dit keer heeft het randje een beetje een idee van een kroon gekregen.
 
 
En van onderaf lijkt het nu ook echt een sterrenhemel.
 
 
De mobile is een kraam cadeau en gaat binnenkort op de post naar België. Ondertussen ga ik me weer bezighouden met volgende bestellingen én een ideetje voor de kerst.
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...