24 november 2015

Roze kerst

Dat je patronen in diverse kleurtjes kan uitwerken is natuurlijk niets nieuws, maar ik sta er toch altijd weer van versteld dat iets dan ook een totaal andere uitstraling krijgt. Zo ook met mijn eigen patronen van het sterkussen en de kerstboom. Ik ging ze nu eens in het (oud)roze haken, en... wow!! Zeg nou zelf!!


Het geeft gelijk de gelegenheid om ook wat andere dingen in het oorspronkelijke patroon te wijzigen. Zo had ik bij het vorige boompje parelmoer kraaltjes gebruikt, nu vond ik zilverkleurige kraaltjes er veel beter bij passen.

 
Mijn eerste sterkussen had ik in 5 verschillende kleuren gemaakt, maar in één kleur dreigde die een pietsje saai te worden, dus heb ik nog een losse ster gehaakt en deze op de voorkant genaaid. Het geeft toch nét weer een andere uitstraling.
 
 
 
Nu is het kussen na de kerst natuurlijk ook nog helemaal leuk, maar zo samen met het boompje krijgt het wel een beetje een kerst uitstraling. Helemaal als je het combineert met zilverkleurige kerstversiering.
 
 
Zowel het kussen als de boom zijn te koop via mijn webwinkel, die ik nog dit jaar online hoop te hebben...!! Achter de schermen wordt hier nog steeds heel hard aan gewerkt. Tot die tijd zijn alle producten, alleen via een mailtje of de FB pagina te koop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...