15 januari 2017

Oker met grijs en wit

Inmiddels is het volgende ontwerp met oker ook af: een peertjesmobile. Wie mijn blog trouw volgt heeft deze al een keer voorbij zien komen, maar dan met roze in plaats van oker. Ook leuk natuurlijk maar wel totaal anders.

 
Ik heb hiervoor, net als bij de andere mobile, twee peertjes, twee wolkjes en een ster gehaakt.
 
 
Deze heb ik gecombineerd met zowel gehaakte als houten kralen.
 
 
De ster is een combinatie van oker en lichtgrijs geworden en om het geheel wat pit te geven heb ik, net als voor de gehaakte kralen, donkergrijs gebruikt.
 
 
Ik word een steeds grotere fan van oker. Zó mooi. En ook nog eens leuk voor zowel jongens als voor meisjes.
 

De gehaakte bestellingen met oker zijn nu even klaar. In het volgende bericht zien jullie hoe ik het oker bij ontwerpen van stof heb verwerkt. Ook die zijn errug mooi geworden....!! Komende week de foto's ervan.
 
Ingrid


2 opmerkingen:

  1. Prachtige mobiel in mooie kleuren. Ik ben benieuwd wat je nog meer met oker hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret. De andere ontwerpen staan op het blogbericht erna. Deze zijn niet gehaakt, maar van oker stof: een wolkenkussen en een kasthanger.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...