10 januari 2017

Warm begin

Het nieuwe jaar is alweer volop in gang en ik ben 'm maar meteen goed begonnen met nu eens iets voor mezelf te haken. Door de kerstvakantie lagen de bestellingen eventjes stil (echt héél eventjes maar, want de opdrachten stromen alweer binnen...), dus had ik hiermee tijd én gelegenheid mijn geplande sjaal te haken. Niets ingewikkelds en ook niet iets waarmee ik de hele winter bezig zou zijn om achteraf te concluderen dat het er allang weer te warm voor is....!!


Even wat kleurtjes bij elkaar gezocht die bij mijn donkerblauwe winterjas passen; niet té donker en ook niet té somber.


Het patroon lijkt ingewikkeld, maar het zijn alleen maar stokjes: 2 stokjes tussen de 2 stokjes van de vorige toer. Het geeft een speels effect. En met naald 8 had ik 'm zelfs ook nog in twee avonden af.

 
Gezien de weersvoorspelling voor de komende week, ga ik 'm zelfs nog hard nodig hebben. Kom maar op winter, ik ben er klaar voor!!!
 
Ingrid
 


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Eenvoudig, niet te druk maar ook niet saai, perfect dus!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik nou ook, dat íe perfect is. Ik draag ‘m dan ook al een week met veel plezier.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...