27 januari 2017

Onderweg

Zoals de meesten van jullie inmiddels wel weten, ga ik uitdagingen graag aan. Mits deze aan bepaalde voorwaarden voldoen natuurlijk. Het moet in ieder geval binnen mijn mogelijkheden passen en als het dan gaat om een verzoek of ik een wagenspanner met een autootje, truck en vliegtuigje zou kunnen maken, dan weet ik van mezelf dat dát mij wel zou moeten lukken.

 
De trucks, of voor wie er toch meer een (bestel)busje inzien, had ik al eerder in een mobile verwerkt, dus die zou me zeker lukken. Ook het vliegtuigje, waarvan ik er inmiddels al zóveel heb gemaakt, leek mij ook geen probleem.
 
 
En zelfs het autootje, ooit gebruikt in een autootjesslinger, lukte me aardig. Nee, het 'probleem' zat 'm dit keer in het verdelen van de kleurtjes en wel zodanig dat er hierin toch een eenheid zou ontstaan. De klant had nl. gevraag of ik lichtgrijs, mint, lichtblauw, donkerblauw en wit erin wilde verwerken. Het was nog een flinke opgave deze zo mooi mogelijk over de voertuigen te verdelen. Maar.... het is me (uiteraard!!) gelukt.


En omdat de wagenspanner voor zowel een kinderwagen (waar speciale knopjes aan zitten om wagenspanners aan te bevestigen) als een Maxi-Cosi geschikt moest zijn, heb ik niet voor clips, maar voor een kraalsluiting gekozen.


En wat heerlijk voor de ouders dat nu iedereen gelijk ziet, dat er een jongetje in de kinderwagen of Maxi-Cosi ligt!!

Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Deze voertuigjes kunnen achteraf ook nog dienen als echt speelgoed voor de peuter :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sigrid. Het is inderdaad een idee om ze later als speelgoed te gebruiken. Wie weet denkt de klant hier zelf ook aan.
      Jij ook een fijn weekend!

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...