18 november 2018

Brother

Al een poos liep ik erover te denken om eens te kijken naar de mogelijkheden hiervoor: een borduurmachine. Klanten vragen nl. regelmatig aan mij of een artikel, meestal een (schommelstoel)kussen, ook van een naam met een geboortedatum voorzien kan worden. Daar ik hiertoe geen mogelijkheden had, kon ik nooit aan een dergelijke wens tegemoetkomen. Maar... hierin is nu verandering gekomen. Sinds een paar weken ben ik trotse bezitter van een heuse Brother borduurmachine. Deze kwam rechtstreeks op mijn pad, toen ik voor een instructie van mijn spiksplinternieuwe naaimachine ging. De winkel waar ik deze had gekocht, verkoopt dus o.a. ook borduurmachines. Tja, en toen kon ik me er toch echt niet meer tegen verzetten (en om heel eerlijk te zijn, heb ik hiertoe nog niet eens een poging gedaan....!).

 
Zoals met heel veel apparaten tegenwoordig is de 'sky the limit'. Niet alleen in prijzen, maar ook in mogelijkheden. Daar ik er voornamelijk een wilde hebben, voor letters borduren, heb ik voor een redelijk 'simpel' model gekozen (hoewel 'simpel' hier ook nog wel een relatief begrip is...). Inmiddels heb ik kennis met mijn Brother gemaakt door wat testjes te maken.
 
 
Langzaamaan begin ik hem een beetje te begrijpen, maar tegelijk komen er ook heel veel vragen waarop ik ook in het instructieboekje geen antwoorden vind. Komende week staat gelukkig een instructieochtend op het programma, waar ik heel erg naar uitkijk, omdat ik dan écht 'los kan gaan' met al mijn ideeën. Een paar heb ik er al uitgewerkt.
 
 
Voor de kleinzoon van een vriendin mocht ik een geboortekussen maken. En dat is een artikel waarvan ik hoop nog veel varianten te mogen maken.
 
 
 
Jullie zullen hierover de komende tijd vast nog wel meer te zien krijgen. En voor wie nog ideeën, tips of mogelijkheden heeft: ik hoor ze graag.
 
Ingrid




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...