28 december 2018

Uniek

Inmiddels heb ik mijn borduurmachine al voor een aantal leuke artikelen kunnen gebruiken. Want hoe leuk is het als je iets hebt, wat alleen jij hebt en dat alleen al omdat het speciaal voor jou is gemaakt. Met jouw naam, geboortedatum of tekst. Té leuk natuurlijk. En uniek!!


Letterkussens! Ik maak ze zeer regelmatig, maar hoe leuk is het dat ik nu ook de hele naam van een baby erop kan zetten.



Blokfluithoesjes. Op de een of andere manier worden ze rond 5 december het meest besteld. Ook dit jaar, maar nu kon ik de Sint overhalen om de naam van de fluitiste erop te laten zetten.






 
En zelfs een tekst geeft een eenvoudig kussen iets extra's. Leuk om cadeau te geven bij een kraamvisite of babyshower.
 
 
Conclusie: de mogelijkheden en toepassingen voor de borduurmachine zijn heel divers en ook zó leuk. Het komende jaar hoop ik er nog heel veel meer mee te gaan doen.
 
Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...