19 december 2018

Grote oren

Meestal koop ik stofjes als er vraag naar is of als het stofjes zijn die momenteel 'in' zijn of het altijd wel goed doen. En héél af en toe koop ik dan een stofje omdat ik het gewoon té leuk vind.
Dit keer was het een Mickey Mouse stofje en dat is al heel bijzonder voor iemand die niet heel erg dol is op Disney figuurtjes. Het kwam misschien ook wel door de niet al te felle kleurtjes en het grappige patroon, iets waar ik wel wat mee kan.


Ik zag het gelijk ook al voor me wat ik ermee zou kunnen doen: een leuke wandhanger maken mét een grote gehaakte Mickey erop. In een borduurring. Heel eenvoudig, maar toch ook wel weer bijzonder.

En daarbij passend dan een slinger. De korte versie van 1,5 meter, die het in zwart/wit/oker nog steeds goed doet.

 
Ik heb het Mickey stofje afgewisseld met een speelse zwart stip en een heel klein grijs stipje. En om er dan toch wat kleur aan te geven, heb ik ze aan een okergeel biaisbandje bevestigd, zodat de slinger ook nog eens perfect bij de houten borduurring past.
 
 
Nooit gedacht dat ik iets van Disney in mijn assortiment zou opnemen, maar ik ben er helemaal blij mee.
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...