3 juni 2014

Anders bedoeld

Ik vind het altijd erg leuk om voorwerpen voor iets totaal anders te gebruiken dan waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn. Toen ik dus in onze schuur dit leuke retromandje tegenkwam (ooit gekocht, maar waarvoor ook alweer?), kwam ik spontaan op het idee om er tuinplantjes in te zetten.


Maar éigenlijk was dit mandje bedoeld voor poppenmoeders uit de jaren '60/'70.


Vorige week vond ik bij de kringloop ook nog eens leuke kandelaars. Uiteraard bedoeld om er kaarsen in te zetten, maar wie zegt dat je er geen planten in mag zetten?


Ze zijn in ieder geval altijd origineler dan plantenbakken van een tuincentrum.


Een hele tijd geleden kwam ik dit wijnrek bij de kringloop tegen. Ik heb 'm nooit binnen staan gehad. Sterker nog, toen ik 'm zag wist ik al dat ik 'm in de tuin zou zetten. Dat kwam natuurlijk mede door de haantjes waarmee het afgewerkt is.

 
Zo alles bij elkaar is het ook nog eens een leuk hoekje geworden.
 
 
Met een beetje fantasie, oftewel 'omdenken', hebben we nu leuke maar zeker ook originele tuindecoratie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...