20 juni 2014

Nieuwe ronde

Gisteren kwam ik in de kringloop dit mooie ronde dienblad tegen. Voor twee euro kon ik met dit blad best wel even wat gaan experimenteren. Het zou nl. (hoe kan het ook anders) een pastelkleur krijgen. Blauw, dacht ik! Pastelblauw!
Op weg naar huis zag ik het al helemaal voor me en eenmaal thuis ben ik er maar gelijk aan begonnen.

 
Hoewel ik zelf heel graag dingen in (off)white heb, vond ik dat voor dit mooie blad toch ietwat saai.
 
 
 
Met wat mooi glaswerk, mijn roze bloempot en het porseleinen schaaltje dat ik sinds vorige week in mijn bezit heb, is het een leuk geheel geworden. Ik kan er regelmatig andere spulletjes opzetten (ik heb inmiddels meer dan genoeg) en op andere plekken in de kamer doet 'ie het ook leuk. Mogelijkheden genoeg dus.



Vorige week heb ik uit mijn ouderlijk huis ook nog eens heel veel leuke kleedjes meegenomen. De meeste waren kant, maar dit kleedje bleek bij nadere inspectie gehaakt te zijn (met een heel dun draadje).


Dat zó'n simpel dienblaadje dan toch zo'n chique uitstraling kan hebben. Ik ben er helemaal blij mee.

 
Wens ik jullie bij deze een fijn en gezellig weekend.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...