29 juni 2014

Lichtblauw en roze

Zoals ik pas al schreef, zouden er ongetwijfeld nog wat 'pareltjes' bij het leegruimen van mijn ouderlijk huis tevoorschijn komen. En inderdaad. Zo vond ik oud, maar nog o zo mooi beddengoed. Met een beetje terugrekenen én een beetje gokken, denk ik dat dit beddengoed minstens 50 jaar oud moet zijn. Vroeger werd het intensief gebruikt, kan ik me herinneren, maar de afgelopen jaren lag het alleen maar in de kast te wachten op... misschien wel mij?! Nou, ik wilde het zeker wel hebben.


De kleurtjes zijn nog zó mooi.
Roosjes in roze en blauw.
Zó lief.




Ik vond ook nog twee mooie zeepdoosjes uit die tijd. 
Eveneens roze en lichtblauw.



En zelfs een spiegeltje.
Gezien het formaat bedoeld om in je handtas te doen.



Een mooi setje zo bij elkaar.
Het feit dat het nu bij mij en daarmee bij
weer een volgende generatie terecht is gekomen,
maakt het ook nog eens tot een bijzonder setje.


Het is natuurlijk wel zonde om het in de kast te laten liggen, dus ik ga het zeker ook gebruiken. Niet te vaak natuurlijk, want ik ben er toch ook wel heel erg zuinig op.

Maak er een gezellige nieuwe (werk)week van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...