20 april 2016

Ik zag twee peren....

Door de vele vliegtuigjes en andere bestellingen van de afgelopen tijd, bleef er weinig tijd voor nieuwe ontwerpen. Nu het (even?!) iets rustiger is, ben ik er dan eindelijk mee aan de slag gegaan. Met peertjes. Ook daar heb ik er al meer dan genoeg van gemaakt, maar ik wilde hem toch een keer gemaakt hebben: mijn peertjeskrans.

 
De peertjes blijven toch het leukst in pastelkleurtjes helemaal in combinatie met de witte pitrietkrans.
 
 
De ophangbevestiging heb ik passend hierbij gehaakt en zo kan de hanger leuk aan een muur of voor het raam opgehangen worden.
 
 
En kijk ze eens stralen: deze lieve, vrolijke peertjes. Helemaal in hun nopjes in deze mooi krans.
 
 
En ik ben helemaal in mijn nopjes, omdat ik 'm nu eindelijk heb kunnen maken en dat 'ie zo mooi is geworden.

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...